Audition och Födelsedag

Lördagen har varit lång. På morgonen åker man in till stan för en audition. Jag tyckte det gick ganska bra när vi dansa, i alla fall för mig. Nu är det bara att vänta och se om vi kommer in eller inte. Och det kommer vara jag som kommer få veta det först för det var jag som maila in från hela första början mouha (aa) Efter audition så har jag, Katta, Ronja och Benan varit i stan och letat efter en present till Angela och Cynthia. Sen efter det så käka vi på donken. När vi kom hem igen så fixade vi oss och böt om för vi skulle till Angela och Cynthias fest för dom fyller år. Grattis! Och nu är jag hemma och ska börja byta om. Idag hade jag smink på mig föresten, funderar på att börja ha det nu. Men nu ska jag byta om och sen in i sängen och mysa. Ciao!



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?