Efter skolan

Jag var med Edessa efter skolan. Först kom jag hem och chillade ett tag, sen gick jag ut till Edessa för jag ville ut i det fina vädret. Edessa ville ha godis så vi gick från ringen till centrum, men godiset i centrum blev dyrare än igår så då gick vi från centrum till ringen igen. Edessa är störd men det vet alla. Sen gick vi till nyboda och kollade när andra gruppen dansade, Katta och dom då. Sen när dom dansat klart så var vi utanför nyboda och dansade, skit roligt. Sen började vi ha vattenkrig :d Det blev fett kallt efteråt och jag vart skit blöt. Jag hade vattenpöl i mina skor -.-" Men när jag kom hem så åt jag och så tog jag en varm dusch typ en timme (?) Men nu måste jag upp och borsta mina tänder, jag orkar inte gå till tandläkaren imorn -.-" Fett jobbigt! Ska se om jag kan byta till en annan dag för imorn orkar jag verkligen inte. Det är en låt som jag lyssnat sönder idag hela dagen. Slänger ut den snart. Puss!



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?