En fredag

Och jag sitter hemma ikväll ? Men det beror ju på att jag inte orkar gå ut igen. Idag så har jag varit på tivoli igen, har slösat upp 200 kr. Fan! Men det har faktist varit skit kul, jag har åkt båten som åker upp och ner typ 4-5 gånger idag. Jag älskar den (aa) Jag satt och as garva åt Samme, han skriker högre än mig. Haha! Men jag har faktist inte bara åkt den, har åkt 2 andra saker oxå. Virvelvinden lr kopparna (enligt alla) och så har jag åkt parisehjulet som åker snett. Den va tråkig för jag fick inte sitta med Patricia, vi fick sitta ensam i en varsin. Fett fittig! När jag va uppe va hon nere, och när jag va nere va hon uppe. Jag hade så tråkigt så jag satt och tog kort på mig själv, som jag slänger ut snart. Men jag har precis duschat, jag har fått sand i mitt hår av några äckliga fittungar som jag är fett lacka på just nu. Men nu har jag inget mer intressant att skriva. Frida my sweetheart har åkt till Norrköping, träffar henne kanske på måndag. Men nu ska jag slänga ut bilden och mysa lite i sängen. Ciao!

Haha, inget liv asso!


Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?