En kort fredag

Kära blogg.
Har inte kunnat skriva nånting under hela dagen, beror på att jag inte har varit hemma under dagen. Min skoldag började 20 över 8. Då var man ju tvungen att räkna matte på morgonen -.-" Vi har fått tillbaka våra papper som vi gjorde diagnos på, och jag fick 13/13! :O Jag är skit stolt, hade inte äns pluggat. Vickan tror att 5-7=12, hahaha fett blond alla som säger jag är blond :P Sista lektionen var bild, vi hade vår lektion i centrum. Vi skulle titta på bilder men det gjorde jag aldrig. Jag kom för att titta på när Anwar dansa (aa) Direkt efter fick vi sluta. Sen har vi fått städa danslokalen igen för kibbe vart inte så nöjd. Sen hade vi träning från 5 till 8. Jag har precis tvättat mina kläder och nu sitter jag och Katta och tjockar oss på godis, ostbollar och läsk (aa) Ska nu titta på skräckfilm, imorn hinner jag inte skriva för vi åker till stan tidigt på morgonen för det är audition. Önska oss lycka till. Puss!



















Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?