En låång onsdag

Idag började jag 9.05, började första lektionen med en halvtimmes läsning i svenskan. Fast jag gick inte på den, onödigt. Sen skulle jag ha hemkunskap och vi skulle baka bullar men, jag hade intärnprao -.-" Så missade bullbakningen, snyft. Jag, Anwar och Emma stog i kaffeterian. Jag och Anwar kan verkligen inte sammarbeta, haha vi är fett roliga. Kvart över 11 så va jag tvungen att gå till tandläkaren igen, usch hatar tandläkare. Dom är läskiga :O Men dom laga mina tänder för att jag hade ett litet hål hehe. Dom säger att jag äter för mycket godis, så det måste jag sluta med. På so lektionen idag så måste jag sköta mig, har fått en varning för den fjärde hemrigningen. Det blir inte kul om jag nu skulle få det. Slutade 4 idag, sista lektionen var no. Jag och Victoria satt och flumma fett mycket, vi är fett sköna (aa) Efter skolan så stack jag till nyboda, skulle se på Katta och Fridas träning. Direkt efter det så hade vi träning. Jag har prov som jag måste plugga på tills imorn :S Jag orkar verkligen inte! Och så har man läxförhör oxå samma dag, ofta man kommer ihåg allt ? Men nu ska jag i alla fall försöka plugga, men innan slänger jag in dagens outfit. Puss!


Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?