En måndag

Igår när jag höll på att skriva det hära inlägget så råka jag somna så jag hann aldrig publicera det. Men igår såg min dag ut såhär;

Det börjar med att min lillebror glömmer sin väska och bara för det så var vi tvugna att gå upp och hämta hans äckliga väska och pga. det så missar jag min buss. Då var jag och Benan tvungen att gå till skolan men vi kom inte försent som tur. Jag fick se mina frånvaro och det vart lite ojojoj. Menmen, på svenska och so lektionen måste jag typ byta plats för jag snackar för mycket -.-" Jag sitter med Rodde och Adrian, dom sitter och pratar med mig. Sen när jag viskar ett ord så säger hon att jag stör, jävla handikapp. Så jag får inte sitta med dom, nu vart det tråkigt. På so:n så är det alltid jag, Vickan, Anwar, Micke och Robin som snackar tillsammans. Antar att vi inte får sitta nära varann igen. På idrotten skönaste jag är, när vi hade slutat idrotten så skulle jag byta om. Benan frågade mig om jag bangade på att springa ut med mitt linne till killarnas omklädningsrum. Jag bangar inte, så jag gör det oxå. HAHAHA, det vart faktist skit kul. Sen har jag haft spanska och där får man förmodligen oxå skäll, ska börja sköta mig. Det har jag alltid sagt jag vet, men jag försöker! :O Gick aldrig på no lektionen bara för att Victoria skulle åka och ta foto med Bounce en dansgrupp så då skulle jag få vara själv och det tänker jag aldrig vara. Så jag taggade hem till Patricia med Lollo och Gabbi, sen kom Katta, Ronja och Yasemin. Det vart ett sjukt varmt väder så jag hade bara lust att sola. Sen har vi haft lite tårar och sånt den här dan, tar inte upp vad det är. Sen har jag haft träning och efter träningen. Den fulaste Kibbe kastar vatten på mig från ingenstans, självklart ger jag inte upp så jag kastar tillbaka. Sen blev det vattenkrig igen -.-" Blötast jag och Benan, hon kunde rädda Afrika med vatten. Men nu ska jag sova tror jag, har thailändska läxa men den orkar jag inte göra. Även fast den är tills imorn, det är bara att sudda bort uppgifterna som jag skulle göra. Men nu har jag skrivit tillräckligt mycket så jag tror inte ni kommer orka läsa mer. Ciao!

Såhär sprang jag in till killarna, jag är sjukt konstig :O


Jag och Pat mi amor <3


Jag och Lollis baby <3


Jag, Gabbi, Lollo och Patricia

Postat av: eeeehhh

va fan,du har bara en linne på sig och du sprang till killarnas omklädningsrum , e du dum el? vad sa de då?

2009-04-21 @ 22:53:41
Postat av: varissa

ja, och om jag bara har ett linne på mig. jag skäms inte, tänk på sommaren när jag går i bikini, ska jag skämmas då lr ? självklart fick man höra "wow, go varre" alla mina vänner vet hur jag är, och alla vet att jag inte bangar på nått. och jag vet att det är postat från emma, säg inte nej för jag kan se det.

2009-04-22 @ 19:16:22
Postat av: lollo

hahaha varissa , du är alltid så sköön :D

2009-05-16 @ 10:48:26
URL: http://tbgg.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?