En tisdag

Hejsan bloggen.
Jag har precis kommit hem från gårn. Hade tänkt att skriva lite om min dag :) Runt 12 kom Samir till mig, vi tittade på Kung Fu Panda och Madagaskar 2. Sen har vi varit ute med Emma, Blondie, Jessica, Pattis och Raffa. Sen drog Emma, Blondie och Pattis hem för dom skulle käka så då var jag med Samme, Jessica och Raffa. Har träffat Kevin och Robin oxå, så gulliga dom är (: Sen gick Aline min "bebisbästis" förbi och då hälsa vi på henne :D Senare på kvällen så har jag varit med Emma, Blondie och Pattis. Vi gick till fullisberget, vet inte varför men vi hade inget bättre för oss. Vi tände en brasa med tidningar och gissa vem som kom. Kibbe och Maria fritidsledarna, haha. Dom tog med oss till nyboda gårn och vi åkte i doms bil. Haha fett kul, sen har vi bakat kärleksmums. Den heter så och den blev lite misslyckad. Den smaka ingenting, mest mjöl. Men sant som Yerko säger "det är gott om man ska gämföra med bajs" haha :D Han kan typ äta allt som är godare än bajs. Men det var i alla fall några som tyckte den var god :) Men nu ska jag slänga ut lite bilder som jag i alla fall fick från idag. Enjoy!
kyssar&kärlek

Klicka!



1:a bilden - Vår fina lilla brasa (aa)
2:a bilden - Vi hade mjölkrig :D (otrolig ful, men jag bjuder)
3:e bilden - Min och Emmas favorit, love it :*
4:e bilden - Utsidan fin, insidan blää!



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?