Godis

Varför rubriken heter så, är för att jag sitter och käkar godis just nu (aa) Alla skoler hade halvstudiedag idag förutom "centrum skolan" forellen och nyboda, sjukt mobbad. Bara för att våra skolor är stökigast, har jag hört. På idrotten körde vi typ nån lek som är lik brändboll. Fast man sparkar ut bollen och springer runt ledet. Pinsamaste var när jag skulle sparka, jag tänkte sparka på en gång när jag fick bollen men jag missa bollen och ramla :O Självklart står alla och asgarvar åt mig, men jag kan tänka mig bilden när jag ramlar hehe :$ Jag blev utslängd från spanskan idag, och va nära på att bli det på engelskan av samma lärare. Hon är störd i huvet, hon tycker att jag stör i klassen. Det kanske jag gör, men det är inte bara jag. Wojtek, jag älskar han asso :D Så jävla skön på lektionerna, hon säger jag är precis som han haha. På matten har jag pratat lite med Vickan om hemlisar, som jag tyvärr inte kommer ta upp här på bloggen (: Jag firar min valborg i ringen här jag bor, kommer att umgås med kompisar och vara ute mycket. Men jag ska fortsätta att mumsa i mig godis, tänkte köra wii lite grann eftersom jag inte kört den på århundratal. Puss!


Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?