"Gömställe"

Asso jag och Patricia har inte varit på en ända lektion idag :O Vi måste skärpa oss! Men vi har ju anledning varför vi inte varit på lektionerna, vi har i alla fall vart på en av fem lektioner. Vi har varit deprimerande, så vi har varit borta från skolan bara för att vi ville vara för oss själva. Jag gick till ett ställe som jag tror att ingen kan hitta oss, och från och med nu är det min och Patricias "gömställe" only! Det vart jätte vackert faktist, och vi kunde få ut det vi hade i hjärtat. Det var skönt, sen hade vi oxå lite roligt tillsammans (: Igentligen så ska jag till Patricia nu och fira Pablo eftersom han fyller år, men min mamma låter mig inte gå nu bara för att dom har typ ringt till mamma lr skickat mail till mamma och sagt att jag skolkat idag -.-" Så nu måste jag sitta här hemma och plugga på matte som jag ligger efter i. Orkar inte skriva mer, slänger ut dagens outfit på kvällen. Puss!


Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?