Hejsan

Hur mår alla då ? Själv mår jag bra. Har precis duschat, igår blev det så sent så jag orkade inte duscha då hehe x) Men idag ska jag träffa min sunshine Victoria :D Och så kommer Josefina, min förra bästavän som jag inte träffat på 100 år! Och jag antar att Rodde och Nathi kanske ska vara med, mina favoriter :) Idag är det tivoli där vid centrum lekplatsen, men det är inte ett sånt bra väder. FUCK DET HÄRA VÄDRET! I lördags så var det skit bra väder, det var den varmaste dagen då och den dagen satt jag inne och var sjuk. Ååååh, men vi hittar väl på nått att göra. Vickan ska sova hos mig idag, kulikuli ska det bli. Men nu måste jag börja ta på mig kläder. Ciao!

Postat av: frida

du är gullig :)<3

2009-04-09 @ 14:29:31
URL: http://fridaochcassies.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?