Hos Yasemin

hej bloggen.
Jag sitter hemma hos Yasemin med Ronja, Shamsa, Patricia och Kolo. Vi är inne i Yasemins rum, Katta och Yasemin är utanför rummet nånstans. Dom håller på gör en sak så vi får inte gå utanför rummet. Min skoldag började 10 i 9 med idrott, men var inte med för är inne i en speciell vecka. Hade prov i spanska idag, antar att det gick bra, hoppas jag. Sen hade jag engelska läxförhör -.-" Jag hade inte pluggat på det men det kunde jag ändå. På matten var det dödstyst. Jag, Vickan, Anwar och Micke fick inte sitta tsm för förra gången blev vi utslängd. Jag fick inte äns sitta bredvid Vickan -.-" När jag hade slutat så kom Yasemin och Ronja till vår skola. Sen efter en liten stund så kom Katta och Frida till vår skola. Sen gick jag, Ronja, Katta, Kolo, Patricia, Shamsa hem till Yasemin. Frida gick med Lollo och Cissi. Nu är vi i alla fall hos Yasemin och antar att vi ska äta snart. Slutar skriva nu, imorn slaggar Katarina Orre hos mig (: Puss!


Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?