Igår och Idag

Förlåt, har inte hunnit skriva i bloggen. Har berott på att jag har varit ute rätt mycket. Så jag tänkte skriva lite om igår och idag så ni blir nöjda :)

Igår var jag med Edessa. Vi skulle möta Patricia och det tog ett tag tills hon kunde komma ut. Vi gick till Patricias port och väntade. Edessa hitta en tia under ett galler framför Patricias port. Hon ville ha den så vi höll på att dra upp gallret. Vi kämpa som fan men vi fick inte upp den. Haha jävla idioter! Men sen fick vi komma upp till Patricia och hon spådde mig. Det var fett kul :D Efter Patricia hade käkat så gick vi ut, vi skulle träffa Frida och Ronja som säkert hade väntat på oss fett länge. Vi mötte dom vid granbacken, sen gick vi hem till mig för jag skulle käka så vi chillade lite hos mig. Edessa gick då kom Shamsa. Flumma som vanligt. Vi slagga oxå hos Shamsa igår, alla vi tjejer förutom Ronja. Shamsa gick hem för att lämna min väska och göra nått, Frida gick hem och packa, jag följde med Patricia och packa. Påvägen hem till Patricia, så hörde vi nått bakom sopphuset. Vi hörde att grenarna bröts som om nån gick där bakom sen hörde vi ljud, jag och Patricia kolla på varandra och kubba där ifrån. Haha fyfan asso! Sen kom vi hem till Shamsa igen, dom hade väntat på oss. Lollo ringde Patricia och sa att hon hade kommit hem från Gotland så alla vi springer till Lollo och börjar krama henne av glädje. Sen bestämmde vi att Lollo oxå skulle sova hos Shamsa. Vi hade faktist ganska roligt, vi spådde varandra och körde ja&nej frågor. Sen titta vi på en film som heter fat girls, haha komedi. Men på kvällen pratade jag med Robin i telefon till 3 på natten. Pratade inte direkt om nått speciellt, vi alla somna runt 4.

Idag så vakna vi 12. I alla fall jag lr jag gick upp vid 12, jag vaknade först 10 sen somna jag om. Kl 2 gick jag hem och böt om. Frida och Lollo gick och mötte Ronja vid nyboda. Jag va tvungen att byta om bara för att jag inte kunde andas i mina kläder. Sen gick jag ut och mötte Edessa, vi gick till nyboda men ingen var där. Dom var tydligen hos Patricia så jag och Edessa chillade ute vid nyboda. Satt i solen skit skönt! Jag pratade med Anwar så han och Rodde kom och träffa oss. Sen mötte vi Ronja, Katta, Patricia, Lollo och Shamsa vid centrum lekplatsen. Anwar och Rodde drog efter ett tag, så vi gick då till kompis gungan. Men den var upptagen, Patricia gick hem till sin pappa för hon skulle käka. Så vi gick till fotbollsplan och dansade lite på konstgräset. Filip min äckliga sak sköt en boll på mig så den kom rak på mina bröst, vilken jävel. Sen stack vi hem till mig för jag skulle hämta lite pengar. Sen gick vi ner till ringen och då skulle alla käka så Lollo och Ronja gick hem till Lollo, Shamsa och Katta gick hem till Shamsa, jag och Frida gick hem till mig igen då och då kom Edessa. Då passade jag på att käka oxå. När alla hade käkat klart så gick vi till tivolit, precis när vi kommer så hade dom stängt. Dom höll på att plocka undan saker så vi hann inte åka nått som vi igentligen tänkte göra innan. Men vi gick till centrum och mötte Patricia sen gick vi till en lekplats. Chillade där och käkade godis. Sen gick vi upp mot ringen och där träffar jag Kevin Enqvist och hans super söta lillesyster :D Vi va vid ringen och det var några som vi bråkade med lr jag var inte direkt med för jag och Katta va inne i videobutiken och handlade godis (aa) Fett tjocka! Jag vet inte direkt vad det handlade om men dom hade en cykel. Tjejen gav cykeln till en kille och sa att han skulle passa den åt henne. Ronja går fram till han och tar cykeln, hon ba tack han ba varsågod. Haha skönaste fan! Det var Matildas cykel så när Shamsa gick hem så lämnade hon förmodligen den till henne. Jag gick in till ica för jag behövde prata med Kevin och Katta följde med mig. Jag gick in och ser han stå i kassan, det första han säger är "Varissa hjälp mig", idiot -.-" Så snäll som jag är så gör jag det oxå, sen skulle vi till konstgräset men Kevin ropade på mig. Jag gick till han och han sa att jag skulle hålla han sällskap hem -.-" Störd han är men vi har pratat lite, har faktist saknat han :) Jag följde med han sen träffa jag tjejerna igen och då var Benan med. Sen har vi inte gjort nått speciellt bara luffat ute. Och nu ska jag sluta för jag har skrivit otroligt mycket. Slänger ut bilder snart. Puss!


Postat av: Frida

JAG LÄSTE HELA! :D:D:D haha, det var fett kul :)<3

2009-04-13 @ 22:28:51

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?