Min påsk

Jag ska berätta lite hur min påsk har sett ut. Det har faktist inte varit nått speciellt som jag gjort. Jag har varit hemma med lillebrorsan till 4, sen titta jag ut och det var ett sånt fint väder ute. Så jag gick ut och träffade Patricia, Edessa och hennes 2 kusiner. Vi har haft picknick (stavning :$) ute vid granbacken. Vi skulle flytta bänken till solen, men den va fett tung så det tog ett tag :P Men vi hade popcorn och läsk haha :D Sen drog jag hem vid 6 och skulle käka, vi åt nånting. Natcho (?) Med ost och sånt och det var skit gott (aa) Men sen gick jag ut och träffa dom igen och exakt alla idag har rammlat. Det började med att jag halka på grusen vid gatan, och dom as garva åt mig. Men sen rammla alla andra oxå när vi körde bro bro och breja. Haha vi är fett barnsliga, vem vi vågar vara oss själva. Jag kom hem vid 8 och jag hade hyrt en film. The house bunny heter den, ska kolla på den alldeles strax. Men nu ska jag ta och slänga ut dagens outfit. Vill bara säga att jag saknar Frida som kommer hem imorn från Norrköping (: Puss på er alla!


Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?