Min valborg

Det börjar med att Anwar, Nathi och Rodde kommer till mig. Hade inte bytt om lr nånting, så dom väntade på mig i en halvtimme. Sen gick vi ut och träffade massor med vänner, Anwar träffade några så han dissa mig. Så då va jag med Yasemin, Ronja, Shamsa, Benan och Meltem. Väntade på Vickan och när hon kom så ska Anwar vara med mig. Nej, han är fett fittig! Han vill bara vara med mig när Vickan kommer, ful han är! Så jag dissade dom och gick till Kevin och Pata som skulle åka en karusell haha :D Sen träffade jag Patricia, Lollo och Dunja. Då var jag med dom liten stund, sen kommer Anwar och dom igen. Då var jag med Vickan som jag igentligen skulle vara med från hela första början. Vi luffa runt vid ringen, hade inte så mycket att göra så vi kom hem till mig. Tänkte byta om men gjorde aldrig det. Anwar drog efter en liten stund. Sen den elaka jag går till mamma och säger att hon ska prata thailändska med Nathi och hon gör det, haha fyfan vad jag dog av garv. Det har tagit hundra år för mig att få Nathi att prata thai och nu har jag fått det :D Men han kommer att hämnas på mig så han kommer nog be sin mamma att prata med mig på lördag -.-" Sen gick vi ut och tittade på majbrasan, där bland annat Edessa var. Sen mötte vi Namme vid nyboda hallen sen var Nathi tvungen att dra hem. Vi gick tillbaka till ringen när alla raketerna hade börjat, och sen efter det var alla tvugna att dra hem. Och nu är jag hemma, det vart skit kallt ute. Ska snart gå upp och tvätta bort mitt smink när jag har värmt mig. Hoppas ni har haft en trevlig valborg, nu blir det nog inga fler inlägg. God natt! <3


 


Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?