OMG!!

Hej alla bloggläsare.
Jag har en stor nyhet att säga till er alla. VI M.A.D DANCE HAR KOMMIT IN PÅ UNG08!! :D Omg, jag bara skriker av glädje. Att det är sant, att vi kom med ? Ni som kommer på ung08-festivalen kommer att få se oss uppträda där :D Det är i Augusti från den 10-15 tror jag, vet inte än vilken dag och vilken tid det blir men mer information kommer (: Berättar lite kort om min dag, skolan har vart ok. Har missat idrotten och spanskan, det ska inte hända igen. Efter skolan var jag med Benan, Dunja och Hazal. Sen har jag varit på träning, imorn ska jag gå runt i skolan och skryta om att vi har kommit in på ung08 :P Förlåt för att jag inte har uppdaterat mina outfits, men hade faktist tänkt att slänga ut dagens outfit nu, sen blir det sängen antar jag. Ciao!


Bara för att jag är så fucking glad så bjuder jag på en bild :D
Jag, Benan och Patricia fuckface!



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?