Trött

Jag är skit trött så jag orkar inte skriva så mycket. Jag försov mig idag, men Patricia ringer mig halv 8 och tvingar mig upp från sängen. Hon är fett dum, hon väntar på mig i telefonen medans jag äter och fixar mig och sånt. Men jag missa ändå engelska lektionen och det gjorde hon oxå eftersom hon väntade på mig. Maria vår mattelärare sa idag att alla lärare hade disskuterat om vår klass och dom tycker att vi är en av dom stökigaste klassen. Vi pratar fett mycket, haha därför älskar jag min klass kommenterade jag då. Det är typ bara 2 - 4 pers som pluggar i vår klass och vi är typ 20 styckna (?) So lektionen skönaste, vi hade ingen lärare så vi fick sitta och jobba ensam. Vi satt och dunka musik, det var andra som var inne i vår klass och det blev Rebecka varning så alla fick panik och gömde sig. Fyfan va rolig alla såg ut speciellt Rodde, han fick panik haha! Men det var falsk alarm, men ändå så kommer hon på riktig -.-" Ben&Jerrys va gratis idag, käka 3 glassar mums (aa) Nu har jag inte så mycket mer att skriva om, jag var med Edessa, Patricia, Gabbi och Lollo liten stund. Sen gick vi och träffade Sammy&Shady, vi va ute och det var kallt så jag åkte hem. Sen har jag sovit resten av dagen typ. Kommer nog inte skriva mer så säger direkt godnatt <3


Jag var sist i kön!

Postat av: rodde :P

varför skrev du om mig för :P fett jobbigt :D<333

2009-04-21 @ 21:15:08

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?