3/8

Idag vaknade jag av att jag hörde Wanna och Jennifer snackade med nån i telefonen, tror att det var Pim dom snackade med. Klockan 3 åkte jag till Tyresö, blev framme halv 4, skulle träffa Lollo och Edessa. Vi gick in på ica för att handla donuts som vi kunde äta sen mellan träningen. Hade träning klockan 4 till 8, hårdträning! Jag blev slut, men gav ändå allt. Efter var jag med Wanna, Jennifer och Pim. Dom kom halv 8 till vår träning och tittade, Wanna och Jennifer kommer inte stanna tills den 14 när vi uppträder, bajs på dom! Jag kom hem för ungefär en timme sen, ska lägga mig tidigt eftersom jag ska till grönan imorn, ska vara i gullmars 10 och träffa dom andra. Träffade föresten Challe, Parri, Pirre och Anna, hade saknat dom så för det var så länge sen jag träffa dom. Nej men nu ska jag slita mig bort från datorn och borsta tänderna, lägger kanske ut dagens outfit imorn på morgonen om jag hinner.

Fick inga bilder idag så ni får en bild på mig som jag tog nyss (:


Postat av: Markus

vad heter waris nya blogg?

2009-08-04 @ 08:39:00

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?