Ältafestivalen

Hemma från festivalen. Jag och Karima köpte en pizza och delade på, jag satt och käka som en tjockis bara för att jag var hungrig x) Sen lärde vi oss Thriller dansen av Michael Jackson på bara några minuter, faktist rätt grymma. Sen åkte vi iväg till festivalen. Vi hoppade hoppborg där, kändes som jag var 5 år, haha skön känsla. Sen så sjöng en grupp Abba låtar så vi skrek och hurrade till dom. Sen klockan 7 började vi sprida ut oss eftersom dom skulle sätta på Michael Jackson låten och vi skulle köra den. Men det tog ett tag tills dom skulle sätta på låten så vi sprang runt och plötsligt kom låten så alla hamna som en grupp, fast det var meningen att alla skulle stå utspridda x) Men det var kul att köra dansen, några hängde med oxå, haha det var bra. Sen åkte vi hemåt. Jag sitter hära med Adrian och väntar på att Karima, Dannis och Rodde ska komma. Vi ska titta på en skräckfilm så jag skriver mer om kvällen sen.

Jag och Karima - tjockar oss på pizza


Gabbi, Patricia, Lollo, Shamsa - gjorde en teater :)


Adrian, Karima, Varissa, Yasemin, Daniella, Gabbi, Kolo, Lollo -
väntar på vår tur att hoppa i hoppborgen



Adrian,  Karima, Varissa, Daniella, Kolo -
haha kolla på alla xD



Yasemin, Daniella, Varissa, Adrian -
i hoppborgen



Vem tycker om mitt snygga hopp? ;)


Nämen blev jag inte gullig? (aa)


WOOOOW, Dannis snygga volt


Karima, Varissa, Daniella - haha titta in dom 2 :P


Postat av: Wari

Haha , ni verka har det roligt:)

2009-08-29 @ 22:41:02
URL: http://alwayswaaari.blogg.se/
Postat av: elina ^.^

omg så söt du är!

2009-08-30 @ 20:14:40
URL: http://eeliinasrisuk.blogg.se/
Postat av: elina ^.^

omg hann inte skriva mer innan det skickades.. men tänkte fråga hur du gör dina lockar sådär? xD jag har försökt 24/7 men får bara såna skitfula.. vad har du för locktång? :'o

2009-08-30 @ 20:15:37
URL: http://eeliinasrisuk.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?