Bad i barnsjön

Jag, Karima och Dannis var och tittade på Roddes, Nathis och Anwars träning. Sen blev det ändrade planer, vi badade i barnsjön istellet för alby. Det var bara jag och Shamsa som hoppade i, Karima och Rodde banga. Vi var där bara en liten stund, sen så gick vi hemåt. Samme kom hem till mig, så glad att se han. Sen gick vi hem till Benan för jag hade inte varit hos Benan på fett länge, saknade hennes familj fett mycket :( Men vi satt på hennes balkong med hennes brorsa och snackade om gymnasium, han berättade hur det var i gymnasium och skit. Jag har fått en tunika av Benans mamma, jätte fin, ni får se den imorn eftersom jag hade tänkt att ha på mig den då :) Men nu ska jag faktist gå och byta om och försöka lägga mig tidigt. Men först ska jag lägga ut bilder från idag.

Där är tönten Nathi (:


Där är tönten Anwar (:


Där är tönten Rodde (:


Karimas, Daniellas och Varissas skor


Jag och Shamsa - känner på vattnet


Jag och Shamsa - förbereder oss för att hoppa


Jag hoppar över Shamsa


Jag och Shamsa :D


En bild på mig och Samme :D


Postat av: pimpiina

varre var det inte kallt ?! :O

2010-01-16 @ 13:36:12
URL: http://1aug.devote.se

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?