Bio med dansen

Idag var jag på bio med dansen. Vi samlades i nyboda först, sen åkte vi in till stan med mini bussen. Träffade min syster oxå vid centralen, hon var med Jennifer, Pim och Sebbe (Pims kille). Vi gick till en ung08 affisch och vi stog med på alla dansuppträdandet :D Skit glada blev alla. Men vi såg på filmen Year One, haha rolig och skön komedi. Kibbe sitter och skrattar i 3 minuter sen somnar han, fett rolig snubbe :P Det var nästan bara var rätt så roligt :) Just nu sitter jag i byxor och bh och håller på överför mina kläder från väskan till min garderob. Ska ladda upp bilder sen fortsätter jag, bloggar imorn puss!

Där står vi, M.A.D Dance! :D
















Fick den här av Kibbe och Barbara bara för att jag anmälde in
gruppen till audition, dom tyckte att jag tog ett stort ansvar
och det var rätt gulligt av dom :)


Fler bilder finns i daaniellas.blogg.se


Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?