Dagens Varissa

Ska bara borsta mina tänder sen går jag ut och träffar Pattis, ska hjälpa henne att panta burkar och skaffa fram pengar och köpa cg till henne. Sen tar vi bussarna och åker till Skarpnäck. Ska starta en liten frågestund så ni får fråga mig vad ni vill medans jag är borta, sen svarar jag på det när jag kommer hem. Passa på!

D R E S S C O D E


Postat av: Alexandra

Frågoooor !!

1.Hur lång är du? och hur mkt väger du?

(du är jätte lång elr hur men vill veta bara :)

2.Är du från Thailand? Kan du pratar thailändska?

3.Vem är din bästavän?

4.Har du pojkvän?

5.När är din första kyss?

6.Gillar du svensk mat elr thaimat? (thaimat är skiit gott !! )

7.Vilken stad kommer du ifrån? asså i thailand

8.Vem brukar du var med?

9.Vem brukar du pratar i telefonen mest?



Hihih du är jätte söt :)

och din blogg var skit najs ^^

2009-08-19 @ 19:41:22

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?