Förskyld

¡Buenos días!

Vaknade rätt tidigt idag, kunde inte sova så bra. Skulle igentligen vakna halv 8, men vaknade runt 6. Sovit gott har jag verkligen inte, det är på grund av min förskylning. Fan vad jag hatar att vara förskyld! Just nu sitter jag i köket och bloggar, samtidigt äter jag frukost. Äter macka med pålagt smör, sallad, potatissallad och skinka. Och så dricker jag varm te, mamma sa att jag skulle pressa citron i te så jag har gjort det nu. Det smakar surt och det är skit äckligt :S Undra om det hjälper mot min förskylning? Men i alla fall, mamma ska köpa honung idag så ska dricka te med honung varje dag tills min förskylning är borta. Nu ska jag titta på teve eftersom jag har tid till det.

¡Adiós!



Frukost (:


Postat av: Parri

tack älskling älskar dig <3

2009-08-21 @ 08:14:47
URL: http://liksomparri.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?