Grönan 4/8

Igår var jag på grönan med Wanna, Jennifer, Dunja, Pim och Felicia (Pims kompis). Den här gången åkte vi allt, förutom barnkarusellerna då, eller vi åkte lyktan och lilla fritt fall :P Haha så kul, alla små barn stog och kolla på oss när vi skrek x) Wanna säger att jag är själva insane, hon säger jag är åkgalen bara för jag åker dom läskigaste karusellerna och kan åka massa karuseller gång på gång. Hennes läskigaste är insane, katapulten och fritt fall -.-" Haha så rolig hon är. 3 av Pims kompisar kom sen, alla hennes kompisar har fan guldkort :O Vi var där från morgon till kväll, fick så ont i fötterna och va så jävla trött. Min sista åktur blev insane, sen skulle vi åka katapulten men dom skulle stänga, sen sprang vi till fritt fall istellet för Jennifer hade aldrig åkt den än men då skulle dom oxå stängas, blev så lack! Men fick i alla fall åka den en gång igår, fick bara åka insane och katapulten 2 gånger. Dunja åkte insane första gången igår, hahah hon sket på sig, så jävla roligt, hon såg helt skräckslagen ut x) Men nu ska jag ta och lägga ut bilder istellet för att skriva mycket, haha enjoy darlings!














































Postat av: Anonym

hur gammal va din storesyster ?

2009-08-06 @ 21:39:11

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?