Jag har haft...

...träning, är hur trött som helst. Innan träningen så var jag med Eve, Aline, Kolo, Samme och Sammes hund Viggo. Vi var ute och "lekte". Sen var det träningen dåra och vi körde house, det var grymt kul, man svettades skit mycket. Efter träningen gick jag sällskap med Hb, vi stog vid ringen och snackade. Vi snackade ett ganska långt tag och jag förstår verkligen henne för jag har varit i exakt samma situation och samma person. Men det ska inte jag blogga om, muppen jag sitter och käkar honungsmelon. Ska ta en dusch innan jag går och lägger mig. Ska oxå välja kläder vad jag ska ha på mig imorn och tydligen så ska det regna, toppen -.-" Men vi syns bloggen, kanske bloggar mer ikväll.

Haha en knasig bild på mig x)



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?