Lollos födelsedag

Hej alla glada!

Jag träffade Lollo, Patricia, Dannis, Edessa, Gabbi, Shamsa, Karima och Kolo nere vid ringen. Lollo och hennes faster höll på att beställa 2 familjepizzor, sen gick vi alla upp mot Lollo och käkade pizza. Jag vräkte i mig pizzorna, jag käkade som en gris haha x) Sen ringde Danie och dom, igentligen skulle dom komma till Tyresö idag och bråka men dom kom inte. Det var lite kul när Edessa flippa haha och Kolos kommentarer, jag dog fan av garv! Sen käka vi tårta och tog massa bilder. Och sen gungade alla vi på den stora gungan, haha alla låg på varandra och shit. Jag låg och dog av garv när alla skrek, haha själv skrek jag också x) Sen gick vi ner mot ringen och alla gick hem, kom hem för typ en timme sen. Inlägget om vilken färg jag ska ha på min piercing fortsätter, bestämmer mig vilken färg jag ska ha innan jag går och lägger mig. Men nu ska jag byta om och se vad jag ska ha på mig för kläder.

Lots of love / V



Kolo och Varissa, haha titta på mig! Jag bjuder på den ;)


Gabbi, Shamsa och Dannis :)


Lollo, Karima och Patricia :)


Födelsedagsbarnet och hennes lillasyster :)


Jag och Karima på stora gungan :D Titta på Karima, HAHA!


HAHAHAHAHA! Alla på stora gungan x)


Jag, Edessa, Karima och Gabbi :)

Postat av: karima

haha kolla mitt feeejs ! XD <3

2009-08-23 @ 23:47:12

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?