Min dröm

Karima och Daniella har dragit hem och fixat sig, vi ska till Roddes och doms träning vid 1. Efter doms träning ska vi gå till alby och bada. Jag drömde en skit konstig dröm efter vi såg filmen Dead Silence. Samme var med i min dröm, det var han och jag. Vi blev jagad av en flock och vi sprang i skogen och det var helt mörkt och dimmigt, som i en skräckfilm. Sen hitta vi en båt med massa lik runt om och i vattnet, vi tog båten och paddlade iväg. Vi hade kommit vilse, vi kom under en tunnel och så säger Samme "kom igen vi paddlar till thailand". Vi paddlade och vi kom plötsligt fram till en tunnelbansperong. Sen vakna jag, asso det var helt sjukt. Jag berättade min dröm till Karima och Dannis och jag dog av garv när jag berättade att Samme hade sagt "kom igen vi paddlar till thailand". Haha förvånar mig inte om han säger så nångång när vi paddlar och kommer vilse x) Men nu måste jag börja packa väskan och se vad jag ska ha med mig.

En bild på mig, Karima och Dannis (:


Postat av: Samme

varissa du är sjuk helt sinnessjuk sök hjälp åk till astrid-lindgrens sjukhus och gå in på cepe barn som tror dom är konsiga GÅ DÄR du mår inte helt bra, störda unge ! <3

2009-08-30 @ 19:01:33

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?