Min skoldag 28/8

Idag började jag klockan 9, vi skulle ha schema genomgång. Men vår schema var inte klar så vi har inte fått vår schema än. Efter lunchen hade vi gemensam uteaktivitet, vi blev indelade i grupper och vi fick gå på massa stationer och göra massa grejer. Roligaste var när alla 8:er satt på lektaren och jag, Patricia, Karima, Dannis och Adrian var outsider men kallade oss själva för insider. Så vi höll på skrika outsider och så satt vi självklart och reta Rodde x) Haha, sista saken vi fick göra var att göra en lång linje genom att man måste nudda varandra, den som fick längst linje vann och vi vann :D Sen slutade vi för dagen och jag gick hem tillsammans med Karima, Rodde, Nathi och Anwar. Jag var helt övertrött så jag flummade runt som en idiot, dom tyckte jag var sjuka haha. Nu är jag i alla fall hemma med lillebrorsan och tittar just nu på kim possible. Ska sitta hemma idag och titta på disney channel. Bloggar nog mer under dagen.

En bild på lillebrorsan


Postat av: Anonym

har du nån bild på dig när du var 12 år ? :)

2009-08-28 @ 15:56:54
Postat av: eve

hahaha, fy fan va söt :D <3

2009-08-28 @ 17:21:29
URL: http://lilleve.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?