Modevisning i skansen

Hejsan käraste & sötaste!

Har inte hunnit blogga idag för det har varit mycket stress. Åkte härifrån klockan 9, hann inte göra nånting, bara sätta på mig kläderna. Alla samlades utanför skansen klockan 10, åkte förbi gröna lund och fick lusten att åka dit! Menmen, modevisningen gick bra, tur att det inte regnade, det regnade skit mycket imorse. Jag är i alla fall hemma nu, har varit det ett tag. Samir är här hos mig, vi har spelat wii och han ska sova över :) Älskade lillebror <3 Ska fixa te med honung till mig, usch! Vad gör man inte för att få bort sin förskylning? Nu ska Varissa gå och dricka spya. Bloggar mer sen.

Lots of love / V



Jag innan allt sminkning


Jag efter allt sminkning


Såhär såg jag ut

Postat av: Anonym

vaa gulligt:)

2009-08-22 @ 21:38:06
URL: http://alwayswaaari.blogg.se/
Postat av: elina ^.^

du är skitsöööt!

och typ nästan alla springer runt med det där spray:et nu ahahahahahaha :p

2009-08-23 @ 15:57:29
URL: http://eeliinasrisuk.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?