Nu kommer bilderna

God morgon!

Vaknade halv 1, har sovit jätte gott. Men har ont i halsen, drack en kopp te. Idag vet jag inte vad jag ska göra, helst vill jag bara vara hemma och vila, har inte varit hemma nånting typ. Men nu hade jag tänkt att lägga ut lite bilder som jag inte hann lägga ut igår.

Just enjoy it!



I onsdags:
1:a bilden - våra pant burkar, fick mer än det där
2:a bilden - ung08 festen på tunnelbansperongen
3:e bilden - en bild på mig och pattis, sitter på rulltrappan
4:e bilden - en bild på sebbe och alle, på donken
5:e bilden - en bild på benan och netha, sitter på busshållplats
    

I torsdags:
1:a bilden - min frisyr, visst blev den fin? (aa)
2:a bilden - en bild på mig och vickan, sunshine!
3:e bilden - en bild på mig och hb, i hissen
4:e bilden - en bild på mig och hb, i badrummet
5:e bilden - hb när hon äter med kina pinnar x)
6:e bilden - hb och jag borstar tänderna :P
7:e bilden - en bild på mig och hb, i min säng
8:e bilden - mitt fotsmycke som jag fick av sunshine
       

I fredags:
1:a bilden - en bild på mig och karima, i nyboda
2:a bilden - en bild på mig och pattis, utanför nyboda
3:e bilden - karima och patricia fixar adrians hår x)
4:e bilden - jag och meltem, hon är hemma från turkiet :D
5:e bilden - jag och patricia, så såg vi ut på uppvisningen :)
6:e bilden - bakom scenen
7:e bilden - pattis och benan på restaurangen
8:e bilden - jag och hb på restaurangen
9:e bilden - pattis och hb och den goda maten (aa)
10:e bilden - kibbe käkar suschi, samtidigt gråter av den starka såsen x)
11:e bilden - varissa
          

I lördags:
1:a bilden - jag och storebror :)
2:a bilden - storebror och hans najsiga brillor :D
3:e bilden - jag och mirjam, har saknat dig!
4:e bilden - haha danie
   

Postat av: martina

fett coola ni var på uppvisningen! :)

2009-08-20 @ 20:32:17

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?