Ny duschad

God morgon!

Jag har precis varit inne i duschen och tagit en varm skön dusch. Sitter just nu i mjukis och bh, antar att Samme kan komma när som helst så ska nog ta på mig en tröja. Om ni undrar vad som hänt med mina kategorier så har jag råkat ta bort alla, så dum jag är. Men ska lägga tillbaka alla, men kommer inte orka sortera alla mina inlägg efter kategorierna. Får väl börja om då, om jag orkar så kanske jag lägger ut dagens outfit. Det var ett tag sen jag gjorde det eftersom jag inte haft tid. Men nu ska jag ta på mig kläder.

Lots of love / V



Varissa ny duschad (:

Postat av: Wari

Hehe ok;) ska också börjar länka nån hihi har inte haft tid att göra det men nu så:)<3 Nice bild x)

2009-08-18 @ 13:10:23
URL: http://alwayswaaari.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?