Samme gästbloggar

Tjenare varissas konstiga bloggläsare jag sitter här och väntar på att varissa ska göra klart det hon gör (vilket jag inte vet). Hon är den stördaste personen jag känner - min storesyster. Amen varissa ska lägga ut några konsiga bilder som jag har tagit på henne eller iaf en, hehe. Vill ni veta vad jag har gjort ? Jag har faktist spelat wii med varissas lillebror och tönten själv (:, JAG E BÄST PÅ WII DET ÄR SANT ! varissa vet inte att jag sitter är som en liten råtta och skriver i hennes mobbade blogg. Och jag måste verkligen tipsa er om några roliga hemsidor

Den första - www.thatsnotsexy.com

Den andra - www.meatspin.com 

Sist men inte mins den trejde - www.nobrain.dk , HAHA (ett måste att ta en titt på)

Ja det var väl allting jag har att komma med, här är en sexig bild på mig, ciao.



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?