Skarpnäck

Hola chicos y chicas!

Glömde skriva om vad jag gjorde igår. Jag var i Skarpnäck igår med Pattis, Lollo, Edessa och Shamsa. Vi träffade Danie, Daniel och José. Invandrare från Tyresö haha, låter lite roligt tycker jag. Gick runt, hade inte så mycket att göra. Jag har aldrig varit i Skarpnäck förut, haha det var typ första gången. Men lägenheterna där var fett fin :O Jag driver inte, bättre än ghetto ringen. Vilka har sett min balkong? Helt nerriven, medans doms balkong och gårdar är fett fina. Men i alla fall, Hb och Pattis är här hos mig. Jag har precis tagit på mig mina kläder som Hb valt åt mig. Vet inte vad vi ska hitta på, kanske nånting. Åh glömde berätta en sak, haha vi gungade på en kompis gunga igår. Edessa tog min sko och så tänkte jag kasta min andra sko på henne. Men då råka jag kasta på Shamsa, haha fan vad jag dog av garv, höll fan på kissa på mig. Kan säga att jag var skit flummig igår, men nu ska jag sluta blogga.

Puss och kram!



Jag och Pattis i hissen


Jag och Pattis på bussen


Lollo, Shamsa och Edessa på bussen


Edessa, Lollo och Shamsa sitter utanför Josés port


Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?