Slut på röster!

Efter jag hade skrivit inlägget innan så lyckades jag vila i mera än en timme. Mår faktist mycket bättre. Rodde ringde mig för han behövde sina nycklar som han hade glömt hos mig. Han kom framför mitt sovrums fönster och så kastade jag ner nycklarna till han. Jag såg ju självklart nyvaken ut och det såg han x) Snackade lite med han medans han var påväg hem. Jag ska nog ta och sova igen eftersom skolan imorn börjar klockan 9. Imorn ska jag ha ett plagg som mina läsare har fått välja. Så det är slut med röstningen nu. Tack till er som har röstat, det hära kommer säkert att komma igen :) Imorn så slänger jag ut min outfit så ni får se vad det blir. Nu ska jag gå och lägga mig faktist.

Så brukar jag se ut när jag är ny vaken, ibland värre :O


Postat av: Jonna

Har du lös hår eller har du så långt hår på riktigt? Det ser jätte fint ut :)

2009-08-28 @ 08:17:24
URL: http://wearethebestaste.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?