Svar

Markus om 3/8:
vad heter waris nya blogg?

Svar: jag vet inte om jag får ge ut den, men hon undrar vad du heter i efternamn och varför du vill ha den?

Anonym om Dagens outfit:
har din kompis namme blogg vad heter den?

Svar: jag hade för mig att hon hade blogg, men jag vet inte vad den heter och jag vet inte heller om hon brukar skriva i den

Postat av: Amanda

hejhej.,

jag vet vad hennes blogg heter.

www.naomi.devote.se

men hon använder den inte ?

2009-08-05 @ 17:18:09
URL: http://maandos.devote.se
Postat av: markus

karlsson och jag vill ha den för jag har hört av min kompis att hon skriver om mig ;) och jag vill gärna läsa den ..

2009-08-05 @ 18:18:51
Postat av: waris kompis ;)

vem är din kompis då? vad heter hon/han?

( till Markus ) :)

2009-08-06 @ 20:20:42
Postat av: waris kompis :)

vad tror du att wari ska skriva om dig, tror du att hon ska skriver skit eller på ett bra sätt? ( till Markus ) Igen - -'

2009-08-06 @ 20:29:20

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?