Svar

Alexandra om Dagens Varissa:
Frågoooor !!
1.Hur lång är du? och hur mkt väger du?
(du är jätte lång elr hur men vill veta bara :)
2.Är du från Thailand? Kan du pratar thailändska?
3.Vem är din bästavän?
4.Har du pojkvän?
5.När är din första kyss?
6.Gillar du svensk mat elr thaimat? (thaimat är skiit gott !! )
7.Vilken stad kommer du ifrån? asså i thailand
8.Vem brukar du var med?
9.Vem brukar du pratar i telefonen mest?

Hihih du är jätte söt :)
och din blogg var skit najs ^^


Svar:
1. Jag är 166 cm lång och väger 45 kg
2. Ja jag är från thailand och jag kan prata thailändska
3. Mina bästavänner är Victoria, Nathi, Rodrigo och Samir
4. Nej jag är faktist singel
5. Jag förstår inte frågan om du menar när eller var
6. Thaimat är ju gott men jag äter mest svenskt mat
7. Jag är född här i sthlm
8. Det är olika personer, men är mest med Pattis och Hb nu förtiden
9. Om du menar vem jag brukar prata mest med så är det Nathi

Tack så mycket :)
och tack för du ställde frågorna ^^


Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?