Victoria idag

Efter stadsvandringen var jag med Adrian och Vickan. Vi gjorde ingenting speciellt, vi satt och titta på teve, samtidigt satt jag och blogga. Adrian drog hem vid 3, Vickan somnade på soffan och jag satt fortfarande och blogga. Precis när jag hade publicerat mitt inlägg så vaknade Vickan. När jag bloggade klart och när hon hade vaknat så satt vi och fixade hennes design på bloggen, hon ville ha en ny. Headern är klar men inte designen, det får vi fixa senare. Just nu ligger jag i min säng med datorn i knät, ska igentligen vara på träningen nu. Men jag mår inte så bra så ska ta en alvedon nu och vila lite, om det nu går.

En bild på mig och Vickan


Postat av: daniella

äru sjuk? :(

2009-08-27 @ 20:10:05
Postat av: Anonym

OK det ska jag hälsar han (serilös,?) x)

2009-08-27 @ 20:43:56
URL: http://alwayswaaari.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?