Lördag & Söndag

Förlåt för att jag inte har skrivit, har helt enkelt inte haft tid.

Men i lördags så hade jag träning klockan 10 på morgonen, orkade knappt vakna, men fick kämpa mig upp. Sen träffade jag Samme och åkte hem och duschade. Fixade mig och åkte ut till stan, skulle träffa mamma klockan 3 i plattan, träffade storasyster oxå, sa hej och sen blev jag tvungen att gå. Jag och mamma skulle till Norsborg för vi skulle öva för att gå modevisning den 22 augusti. Sen åkte jag till kista för att träffa min syster och mina kompisar, va där, tittade på kläder, den här gången stod jag emot :O Men jag såg fett många saker jag ville ha, men jag sa nej till mig själv. Sen åkte jag hem till Benan, skulle sova hos henne, kom till henne halv 12. Dunja sov oxå där, jag decka nästan direkt, va så jävla trött.

Dagen efter så hade vi träning klockan 10 på morgonen igen, mina ögon ville inte öppna sig. Efter träningen så blev vi i dansgruppen fotograferad, vi bytte om och sminkade oss. Det tog ett tag, efter det grillade vi i nyboda. Hamburgare, jätte mumsig! Sen åkte vi till tyresö strand och badade, det var först iskallt, men sen blev det lagom. Kibbe är skit taskig, han puttar i mig när jag har handuken på så hela min handuk blev blöt. Min syster och min systers kompis jennifer kom oxå, dom satt bara och kolla på. Men det var i alla fall kul. Sen åkte vi hem, har tittar på film, har snackat med Nathi. Saknar han, ska träffa han när han kommer tillbaka (aa) Just nu ligger typ alla och sover, men jag ska ta och lägga ut bilder. Enjoy!

(klickbara)
                            
Fler bilder från grillningen och badningen finns i daaniellas.blogg.se


Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?