Onsdag 19/8

Hej alla söta läsare!

Jag har precis svarat på några frågor som en tjej ställde mig, det var kul att svara på dom :) Efter det hära inlägget hade jag tänkt gå och lägga mig, måste upp tidigt för tvätten väntar på mig klockan 9. Idag åkte vi inte till Skarpnäck, dom skulle bada så vi ska åka imorn istellet säger dom. Så jag och Pattis har inte gjort så mycket, varit ute och luffat vid ringen. Sen kom Hb till oss och var med oss, vi gjorde inte så speciellt mycket. Det var en snorunge som höll på följa efter oss och hålla på med oss och massa skit. Skit jobbig! Sen drog Pattis hem och Hb skulle dra till Emma så jag drog till Rodde, Nathi, Bomba och Adrian. Jag var med dom en stund, sen drog Nathi hem. Runt halv 10 drog vi upp till ringen för vi skulle hyra skräckfilm, vi fick 3 filmer för 50 kr. Riktigt schysst av den killen som jobbar där men han känner ju mig :) Det tog lite tid för oss att välja filmer, men vi lyckades i alla fall komma ut från butiken. Vi tittade hemma hos mig, hann titta på en film. Ska se på dom andra 2 senare. Men nu har alla dragit och jag ska gå och lägga mig snart.

God natt!



Jag och Pattis sitter på ett berg och dricker slusch :D


Adrian, Rodrigo och Varissa :)


Varissa (aa)



Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?