Adrian & Rodrigo & Samir

Hejsan käraste läsare!

Vi har precis tittar på filmen Silent Hill, bloggar mer om filmen sen. Just nu sitter vi och spelar wii. Rodde, Samme och Adrian är här. Dom spelar super smash och det är Rodde och Adrian som möter varandra så jag ska möta vinnaren :) ..... Jag mötte Rodde nyss och han vann -.-" Jävla nörd! Nu sitter jag här och väntar tills Samme ska vinna som aldrig kommer hända :O Vad gör jag? Jo chattar med tönten Nathi på msn :) ..... Vill ni veta vad som hände nyss? Haha tror inte heller på det men Samme vann Rodde nyss :P Men nu ska jag lägga ut bilder istellet för att blogga strunt.

Lots of love / V



Istellet för chips föredrog jag morötter, idé från Fokis blogg (Rodde tycker jag e galen -.-")


Samme blev förhäxad av teven, HAHA!


Samme, Varissa, Adrian, helt inne i filmen x)


Haha där sitter jag och Rodde och spelar wii xD

Postat av: Anonym

Haha älskar hur du reagera på bilden:P

2009-08-21 @ 22:02:41
URL: http://alwayswaaari.blogg.se/
Postat av: elina ^.^

morötter med dipp är sjuuukt gott ! :D

2009-08-23 @ 15:59:21
URL: http://eeliinasrisuk.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?