Ung08 11/8

Hejsan söta bloggläsare.
Förlåt för att jag inte har bloggat, ung08 har börjat. Igår hade jag träning klockan 12 till 2, sen försökte vi samla in pengar för att köpa nya shorts till uppvisningen. Vet ni vad vi gjorde? Dom shortsen vi hade köpt innan som vi inte kunde ha försökte vi sälja, men det gick inte så bra. Sen fick vi idén att panta burkar, så vi knackade på hos folk och sa att vi behövde hjälp med att samla in pengar för vi ska ha uppvisning på fredag och vi har inga kläder. Så folk gav oss pant, faktist jätte snällt. Sen blev det dags för oss att åka in till ung08, när vi kom dit så var det faktist mycket folk. Och vi blev nervösa för det kommer vara ungefär så mycket folk den dagen vi uppträder. Musiken var på så jag och Lollo blev helt crazy och börja dansa. Edessa, Patricia och Adrian drog hem ganska tidigt för dom hade tråkigt. Jag, Lollo, Pattis och Hb försökte komma långt fram, Shamsa och dom andra orkade inte. Vi kom ändå ganska långt fram och vi stog och dansa, vi hade faktist jätte kul. Vi fick plötsligt killar bakom oss, dom stog och dansa med oss. Fast vissa gick lite över gränsen :O Vi fick se Bounce uppträda och dom var så grymma, sen kom Kat Deluna kl 11, och det blev helt galet i publiken. Vid 12 drog Pattis och Hb hem men jag och Lollo var fortfarande kvar. Vi trängde in oss i folkmassan igen och så hittar vi ett gäng killar, dom hade gjort en ring. Sen gick en kille med röd tröja bakom oss och putta fram oss i ringen, så jag och Lollo stog där som frågetecken haha! Det var bara killar runt oss sen gick dom mot oss och börja dansa, haha det var ändå ganska kul. Nån hade oxå spytt typ ost (?) Det var i alla fall skit äcklig, alla stog en ring runt om det, jag och Lollo var med i ringen. Alla tittade om nån skulle trampa i det och det var alltid nån som gick och trampa i det och då börja alla skrika. Men det roliga var att en kille trodde att det var en dansring så han gick in och dansa och han dansade i spyan, fyfan vad vi dog av garv, pinsamt! Alla höll på kasta runt en smutsig äcklig tröja oxå, Lollo tog upp tröjan och kastade den på några killar, haha fett skön. Alla i publiken puttades fram och tillbaka, det var skit varmt och Hb höll på svimma. Men det blev i alla fall en lyckad kväll. Jag sov hos Lollo igår och vi kom hem halv 2, vi fick ingen buss hem mot granängsringen så vi fick ta sista bussen som gick till bollmoraberg och gå därifrån. Men nu ska jag gå ner och träffa Pattis och Hb, vi ska på själva ung08 festen så vi kommer att komma hem sent, bloggar mer om min dag när jag har tid. Puss!

Jag och Lollo påvägen hem, helt slitna :P

   

Fuckface (aa)

Postat av: Nathalie

har wanna en blogg

2009-08-12 @ 23:34:37
URL: http://alltomvarissa.blogg.se/
Postat av: Anonym

varissa du är råttan i min liv, jag säger inte vem jag är, det får du lista ut själv. svårt va? =)

2009-08-13 @ 12:58:24
Postat av: Nathalie

vi kanske kommer ditt imorgon asso till kungstärgården och tittar på dig när du uppträder

2009-08-13 @ 22:57:08
Postat av: Nathalie

nice-a bilder

2009-08-17 @ 15:06:34
URL: http://alltomidag.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?