Skolstarten

¡Hola mi amigos!

Det var ändå ganska skönt att komma till skolan, träffa alla sina underbara vänner, gav alla en kram. Jag och Patricia har hamnat i samma klass, lärarna vet hur jag och Patricia är i ett klassrum ändå så hamnar vi i samma klass, men det bra :) Vi är nu 15 i klassen, känner alla, men det finns en ny kille som har börjat i den hära skolan. Han är thai :O Han flyttade till Sverige den hära sommaren så han kan inte bra svenska så självklart ska jag översätta allt på thailändska -.-" Toppen, jag som hatar att prata thailändska för jag låter fucked up. Vi fick veckans schema, inga lektioner har börjat än, men vi ska göra massa saker med gruppen. Efter skolan så var jag med Pattis, vi skulle åka till Skarpnäck men vi gjorde inte det. Vi hade åkt till norra sköndal, men sen säger Daniel att han har fotbollsträning. Trevligt, han ville säkert inte vara ensam med oss bara för att Danie och José inte kunde. Nästa gång när nån av dom säger att vi ska komma tänker jag inte åka dit mer. Jag och Pattis har ju inte gjort så särskilt mycket, vi har spelat wii. Haha faktist rätt kul ändå. Idag blir det ingen filmkväll, det blir imorn istellet. Just nu vet jag inte vad jag ska göra, är sjukt trött så ska faktist ta och sova. Frågestunden är inte slut än så ni kan fortsätta att rulla med frågor.

¡Adiós mi amigos!



Varissa, tagen nyss (:


Postat av: wari

HAHAHA! fröken Varissa x) Lycka tll med killen , Thaiyoung:P<3

2009-08-20 @ 20:29:42
URL: http://alwayswaaari.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?