9/8

Idag så var jag och bada med dansen i tyresö strand, det var skit kul. Vi åkte dit med minibussen, vi dunkade musik på vägen haha. Vattnet var inte lika kallt som förra gången vi var där, men då var vi där på kvällen. Vi träffade oxå Samme, Kevin, Pata, Hugo, Nadja och Cassandra där. Vi var där kanske från 2 till 5. Vi kasta grålera på varandra, Samme daskade det i mitt huvud så det kom i min mun, skit äcklig! Efter badet så fick alla åka och hämta pengar för vi skulle till donken och käka. Efter vi käkade klar så lekte vi på lekplatsen utanför, haha barnungar. Det var ändå ganska roligt x) Sen åkte vi hem, jag var ute med Edessa, Patricia, Shamsa, Dannis, Karima och Samme. Vi höll på göra serie och tog massa bilder, haha det var fett kul :P Sen körde vi vinken, tror jag att den hette. Två skulle gå gömma sig medans alla andra skulle leta, om man hittar dom skulle man vinka och sen skulle man springa med dom och gömma sig med dom. Sen kom Lollo och var med oss, men då skulle alla hem så vi lämnade alla hemma och då var det bara jag, Samme och Lollo kvar. Vi gick hem till mig och chillade lite, efter en halvtimme blev dom tvugna att dra. Så nu sitter jag här ensam. Men jag hade tänkt att gå och duscha nu, men det är sent så jag tror jag duschar imorn efter träningen. Puss!

Ibland kan det vara läskigt att leka med den
här hunden för den hoppar på en x)
 

Haha där sitter Dannis, polisen får inte se henne x)


Haha Karima


Hb fottar oxå :)


Jag och söta Hb :)


Barbara, Edessa och Lollo tankar bilen


Skit glada haha :D


Patricia skit sööööt :O


Jag och Samme
 

På donken
 

Dannis, Lollo, Karima och Adrian


Karima och Varissa :D
 

Jag och Patricia :)


Jag och Shamsa :)


Jag, Shamsa, Edessa och Patricia
 

Postat av: Kaotu

känner du kevin enqvist?

kan inte du tar upp en bild på han :-)

2009-08-10 @ 17:30:19

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?