7/8

Idag var jag i stan med storasyster. Den här gången hann jag köpa mitt armband. Köpte 2 styckna, en har jag på foten och en har jag på armen. Gick in på Emmas blogg och såg ett inlägg om mig, faktist jätte gulligt tycker ni borde läsa det emmabergendorff.blogg.se. Vi gick runt lite i stan och tittade på shorts, Wanna skulle köpa ett par som hon kunde ha på disco när hon åker tillbaka till Malmö. Men affärerna höll på att stängas så vi hann inte leta så mycket, men vi kom hem till mig och då fick hon testa ett par vita shorts som var för små för mig och dom passade perfekt på henne så nu slipper hon köpa. Vi kom hem och bytte om sen gick vi ut och träffade Sammy, Shady och Ibo :) Hade inte träffat dom under hela sommaren, vi chillade och snackade lite. Vid 10 drog dom hem så vi drog oxå hem. Just nu sitter Wanna och dör av garv, vet inte äns varför :O Hon är fan handikapp! Men nu ska vi kolla på film tror jag, föresten så träffade vi aldrig Ellen och Mirjam. Men jag bloggar mer imorn, puss!


Dagens inköp
 

Min handikappade syster


Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?