Min skoldag 26/8

Jag gick till skolan tillsammans med Karima och Benan. Våra riktiga lektioner har inte börjat än, vi hade bara mentorstid hela dan så det var chill. Nu måste jag berätta en sak som jag verkligen dog av garv. Idag när vi stog vid skolkorridoren så höll Rodde fast Anwar så Patricia skulle få slå Anwar. Sen kommer Nathi och tänkte slå Anwar men Nathi fick inte det av Anwar. Sen Patricia slog Anwar och Nathi tänkte slå Anwar och då kom Anwar loss från Rodde, så Nathi och Patricia kubba iväg på en sekund. Asso jag DOOOOOG verkligen av garv, fyfan va kul det såg ut. Men nu är jag hemma här med Adrian, väntar på att Karima och Rodde ska komma. Vi sitter och tittar på disney channel och vi ska gå och hämta en glass nu. Jag bloggar mer sen innan träningen om jag hinner.

Jag och Patricia - besök på konfirmation bussen :)
 

Jag, Patricia, Karima, Dannis - haha kolla våra fuckface x)
 
 

Jag och Dannis - i matsalen


Karima och Patricia - i matsalen


Karima, Patricia, Varissa, Daniella - i matsalen


Patricia, Daniella, Varissa, Karima - på bänkarna

Postat av: sannie

ha en bra dag :)

2009-08-26 @ 16:22:53
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Wari

Jag såg er fyra när jag kom in till skolan i dag :)

2009-08-26 @ 18:41:56
URL: http://alwayswaaari.blogg.se/
Postat av: Anonym

men cooling

2009-08-28 @ 18:28:04

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?