8/8

Jag har precis bokat biljetter till ung08 festen som kommer vara på onsdag den 12 augusti. Så kul det kommer bli :) Idag så åkte jag och Wanna till pappa först, pappa låg fortfarande och sov men farmor och farfar var vakna. Var där ett tag, vår farmor och farfar är fett roliga och fett gulliga haha :D Sen åkte vi till skanstull och köpte det vi skulle köpa. Sen åkte vi tillbaka till pappa för att se om pappa var vaken och det var han fast han var inte hemma då, han hade redan åkt ut -.-" Men han kom tillbaka efter en liten stund, han var ute och åt. Vi grillade inne, jätte mysigt faktist. Kom hem till Tyresö halv 9, gick ut direkt och träffade Benan, Dunja och Netha. Vi var ute och RVP, ni undrar säkert vad RVP är ;) Om ni vill veta så får ni klura ut det själva med hjälp av bilderna lr fråga :) Min syster har åkt nu, kommer inte få träffa henne på ett tag, men har bestämt att mig att åka till Malmö och ta ett besök där nångång. Ska titta nu i garderoben och se vad jag ska ha på mig imorn, bloggar mer imorn. Puss!

Mmm.. glass i 3 olika smaker - mango, hallon och jordgubb (aa)
 

Storasyster! (:


Vi äter kräftor :P
 

Pappi! :D


Smaskens (aa)


Lillasyster och Storasyster


Tjockisar :D
 

Haha så söta :D
 

Benan, Dunja och Netha


Eldande kol

Postat av: Mila

hur gör man design??

2009-08-09 @ 02:25:18
Postat av: Mila

hur gör man design??

2009-08-09 @ 02:26:05
Postat av: Mila

hur gör man design??

2009-08-09 @ 02:27:46
Postat av: hanna

hur gör man design??

2009-08-09 @ 02:28:00
Postat av: hanna

hur gör man design??

2009-08-09 @ 02:28:46
Postat av: hanna

hur gör man design??

2009-08-09 @ 02:29:33

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?