Karima och Daniella slaggar

Jag, Karima, Dannis, Rodde och Adrian har tittat på filmen Dead Silence, skriver mer om filmen sen. Karima och Dannis slaggar hos mig och just nu sitter dom och spelar wii :) Medans jag bloggar. Jag måste berätta en läskig sak. Jag och Karima lämnade Adrian vid busshållplatsen medans Dannis gick hem med sin mamma och skulle hämta hennes saker. Sen skulle jag och Karima möta Dannis vid den långa backen och medans vi stog där och vänta så hörde vi musik. Det dunkade musik på långa vägar och sen hörde vi att den kom närmre. Då sprang vi upp för hela backen som ett helvete. Haha det var faktist lite kul för jag älskar spänningar ;) Men nu kommer det bilder som Dannis lyckades ta under filmen.

Jag och Rodde - inte så fin men jag bjuder


Adrian, Daniella, Karima - förbereder inför filmen


Jag och Rodde - så ful jag är x)


Jag och Rodde - så mysigt jag har
(misstolka inte, det är min storebror)



Jag och Rodde - jag ser fan full ut x)


Adrian och Daniella - haha rädda?


Daniella och Karima - titta vad söta dom är :D



Karima, Varissa, Daniella - sexiga poser :P


Jag och Dannis - jag rammla :O


Jag och Dannis - vi låg ju bra :)


Adrian, Karima, Varissa, Daniella - inne på toan


Postat av: Wari

Åhh , va mysigt ni hade! :) , aa nathi lär mig bara lite men det kmr säkert att jag e bäst nu :P

2009-08-30 @ 11:29:43
URL: http://alwayswaaari.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?