Spelat wii

Jag, Karima, Rodde och Adrian har varit hemma hos mig och spelat wii. Först spelade vi super smash, jag vann ju aldrig mot Rodde och Adrian, men jag vann Karima hela tiden, haha. Sen spelade vi olympic games, när jag vann Rodde så retade jag han fett mycket. Haha jag tycker att jag är så jävla skön :D Aw stackars lilla Rodde som förlora, ska jag torka dina tårar? Haha älskar att irritera han för han lacka dampa x) Snart ska jag, Karima och Adrian tagga till träningen. Vi ska ha styrkepass, inte roligt alls. Så jag måste gå och byta om nu till mina träningskläder. Bloggar mer när jag kommer hem, om ni har tur så gör jag en videoblogg :)

En bild på mig och Karima (:


Postat av: Wari

YES , video inlägg:P hehe

2009-08-26 @ 19:01:55
URL: http://alwayswaaari.blogg.se/
Postat av: rodde

sluta reta mig ;) <3 och det är det ända ggn du vinner över mig annars vinner jag på alltid :P <3

2009-08-27 @ 22:00:51

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?