Dopp i alby

Hola!

Jag kom fram till alby halv 9. Det blev rätt mörkt och ganska kyligt. Jag cyklade dit och det var fett jobbigt! :O Jag hatar igentligen att cykla men jag gjorde det bara för Nathis skull. När jag kom dit så sa Nathi en bra och en dålig nyhet. Det dåliga var att vi inte skulle bada, det bra var att vi skulle cykla hem tillsammans. Vafan det var väl inte bra? Men jag sket i, jag tvinga dom ner till sjön för jag skulle bada. Dom sa att det var iskallt och att jag kommer banga. Vi kom ner till sjön och jag sprang i vattnet och det var inte kallt. Det var fett skönt, sen gick jag upp på bryggan och hoppade i. Kände mig rätt stolt :) Sen hoppade Adrian och Nathi i och dom fick typ panik för att det var så jävla kallt haha. Jag hoppade i några gånger sen gick jag upp, Anwar blev tvungen att tagga hem så vi alla cyklade hem tillsammans. Jag frös som fan när jag var uppe, jag darrade skit mycket. Men killarna hjälpte mig och det var jätte gulligt av dom, dom är världens bästa! Det gick inte bra för mig att cykla på min lillebrorsas cykel, mina fötter var helt ömma så kunde knappt cykla. Anwar blev tvungen att schyssa (stavning) mig, min lillebrorsas cykel tog Nathi hand om. Men jag lyckades komma hem nu. Ska byta om nu och hänga upp mitt blöta linne som jag bada i.

Ciao!



Varissa, tagen nyss (:

Postat av: lovisa

är du kär i nån? för att du e jätte söt tjej ;)

2009-08-24 @ 23:12:01

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?