Tack till alla mina vänner


Jag tänker tillbaka till när jag var liten och gick i 6års, jag var inte så populär den tiden. Jag gillade inte mig själv så som jag såg ut, jag tyckte jag var ful, jag önskade att jag var lika söt som alla andra. Tiden gick, jag gick ut 5:an och började på en ny skola. Jag skulle börja i 6:an då, jag började en vecka senare än alla andra, bara för att jag var i thailand. Jag kände nästan ingen när jag kom till klassrummet, jag var så blyg och tyst. Jag brukade aldrig umgås med nån efter skolan, det kändes som jag inte hade nån vän. Men sen började jag lära känna alla i klassen, jag lärde känna folk från andra klasser. Sen började jag 7:an och då trivdes jag, man behövde inte vara populär, man behövde bara vara sig själv. Jag blev älskad för att jag var mig själv, inte för att jag var populär. Folk tog inte mig på utsidan för hur jag såg ut, dom tog mig på insidan för att jag var en god person. Jag kände mig äntligen respekterat, alla mina vänner har gjort så att mina skoldagar, vardagar och helgdagar blivit till dom lyckligaste dagarna i mitt liv. Tack ska ni ha allihoppa, jag är verkligen glad för den jag är nu och jag är glad för att ni alla är mina vänner :')

Sen har jag börjat umgås med 3 personer som nu är mina bästavänner. Jag gillar att umgås med dom, jag har alltid så kul med dom. Vi snackar mycket, vi visste att vi kunde lita på varandra. Varje gång jag var ledsen så visste jag direkt vilka jag kunde vända mig till. Dom ställde alltid upp för mig, dom stog alltid vid min sida och torkade mina tårar. Vad jag än hade för problem så satt dom alltid där och lyssnade på mig. Dom kramade alltid om mig och jag kände mig trygg. Varje gång jag såg neråt, så fick dom alltid mig att se upp igen. Dom gjorde mig till en stark person, varje gång jag ramlade ner på knän så skulle jag upp på fötterna igen. När det kommer till kärleksproblem så har ni lärt mig att personen inte är värd mig, att jag inte ska falla för en hopplös människa, som bara utnyttjar eller leker med mig. Ibland är det svårt men ni förstår mig. Jag är verkligen glad för att jag har fått träffat er i mitt liv, nu när jag tänker på framtiden så vet jag inte om vi kommer ha kontakt längre. Det får mig att gråta när jag tänker på det, men det ska jag inte göra, jag ska umgås med er och ha så många minnen med er. Victoria Nathi Rodrigo, jag älskar er och kommer alltid att finnas för er så som ni finns för mig <3





Postat av: Wari

Huhu:') gulligt text:)<3 Ok fett ful min brorsa var på tredje bilden MIHI(H)

2009-08-11 @ 09:17:52
Postat av: wari

Hihi, tack för kommentaren , jag mår skit i går men känner mig bättre nu , tack för du bryr dig:)<3

2009-08-11 @ 09:21:31
Postat av: victoria

älskling tack så mycket!

fiinns alltid hära och det vet du !

<3

2009-08-12 @ 17:32:22
URL: http://alltomvictoria.blogg.se/

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?