När jag är kär

 

Kärlek kan vara det bästa som finns och det värsta som finns.
Det bästa med kärlek är förhållanden. Att ha en kille som verkligen gör allt för dig och inte sviker dig. Att ha en kille som verkligen älskar dig på riktigt och verkligen bevisar det för hans vänner. Att ha en kille bredvid dig som håller dig i handen och kramar om dig så att du känner dig trygg. Det är en av dom bästa känslorna som finns. Det värsta med kärlek är att bli sårad. Rädd för att din kille ska lämna dig och vara otrogen. Rädd för att din kille ska utnyttja dig och inte vara ärlig mot dig. Rädd för att din kille inte ska älska dig tillbaka så som du älskar han. Det är en av dom värsta känslorna som finns.

Jag har varit med om båda känslorna. När jag gillar nån så döljer jag det, jag vet inte varför. Efter allt jag gått igenom så vågar jag inte vara ärlig längre. Jag är förmodligen rädd för att den killen jag gillar inte ska gilla mig tillbaka. Jag spelar att jag inte gillar han så att folk inte misstänker mig. Det är ingen skön känsla, man vill igentligen inte hålla det inne. Jag gillade en kille förut väldigt mycket, jag berättade det för han men han kände inte samma sak. Sen kändes det som om han hela tiden ville vara borta från mig, sårad blev jag. Jag har blivit sårad så många gånger så jag orkar inte ta den risken igen. Nu lever jag singel och det är skönt, fast jag saknar att ha en kille bredvid mig.

Postat av: Nathalie

den låten e så bra

2009-08-21 @ 18:41:40

Kommentera här:


♥ Vad heter du?


♥ Har du blogg?


♥ Vad har du på hjärtat baby?